1 November.

Sitter här i köket medan det börjar mörkna så smått utanför. Känner att jag inte kan skriva så mycket mer på tentan, isåfall blir det bara massa blaj och för mycket blaj leder nog till ett stort fett F! Jag hoppas innerligt på att den här tentan blir godkänd.
 
Imorgon åker vi hem till kära S T O C K H O L M ! Vi ska bland annat gå på Tomas Ledin på Cirkus (han ska inte uppträda på en cirkus som någon clown uatn han ska sjunga på ett ställe som heter Cirkus), jag ska äta med min fina barndomskompisar Melina och Annica samt deras grabbar och så ska jag mysa med mina familjer. Jag har turen att ha två familjer plus Tommys familj! Det ska bli underbart att hitta på något såhär i det dystra höstmörkret.
 
Hittade en gammal bild på från mi förra dator. Bilder är tagen för sisådär två år sedan. Tänk vad tiden går fort. Det här är i våran första lägenhet. För ca ett år sedan flyttade vi in den lägenheten vi bor i nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback