Agility!

 
Idag har jag och Svea prövat på lite agility. Vid gävle brukshundsklubb har dom en agilitybana där nästan alla hinder är ute, eller det kanske är alla hinder förresten. Hur som helst åkte jag dit med Therse, Therese mamma och Doris nu på förmiddagen. Svea var så sjukt duktig. Hon var inte rädd för något hinder och hoppade genom däcken, sprang genom tunnlar, raka som böjda, hoppade hinder, gick på dom upphöjda hindrerna och gick slalom. Jag är så glad och jag hade kunnat stanna hela dagen lång men det är dumt att köra så mycket att hon tröttnar första gången vi prövar på agility. Det här blir definitivt en hundsport att börja Tyvärr hann jag inte med att ta några bilder men nästa gång vi åker lovar jag att ta bilder från agilityträningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback