Distans?

Så var det fredag och jag sitter och väntar på att min bror och hans flickvän ska komma hit. Idag har jag varit i skolan en kortis för att kolla på dagens föreläsning på distans! Hela den här kursen kommer vara på distans vilket jag tycker är väldigt konstigt när jag anmält mig till campus. Hur som helst hade vi introduktion idag. Det var inte ens Live utan jag, Sofia och Malin satt i skolan och kollade på inspelningar som han kanske inte ens spelade in idag? Vi får inte ens chansen att fråga honom. Isåfall får vi maila eller ringa och så ska hela kursen vara? Hur bra låter de? Värdelöst! Litteraturvetenskap handlar dessutom kursen om, inte min starkaste sida! Inte nog med de, två av kursböckerna som vi ska läsa är på engelska. Jag som är sämst på engelska dessutom. Aja, jag kan ju bara bli bättre. Jag kanske är proffs på engelska efter den här kursen, vem vet? Jag kanske väljer de som andra ämne? Nej, det tror jag förresten inte. Jaja, på 3 veckor ska vi iallafall ha läst dem två böckerna på engelska, två svenska kursböcker, en roman, drama och ett antal dikter. Då får vi inte välja och vraka bland alla romaner och draman som finns, det finns självklart ett fåtal att välja mellan. Hua, den här kursen tycker jag inte om! 
 
Innan jag gick till skolan idag var jag och T ner på stan och kollade lite. Sen gick vi upp till Bella och Milo för att fika lite och givetvis gratta lillkillen på 1-årsdagen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback