Fitness Evolved 2012.

Nu har min bror och hans flickvän åkt hem. Jag och Tommy sitter med mjukisbyxor i soffan tillsammans med godisskålen och gör de vi känner för - Xbox och surfa runt på nätet. Jag har börjat tycka om söndagar väldigt mycket. Hur det än är så är det självklart kul att åka iväg och träffa familj och vänner eller att familj och vänner kommer hit men det är väldigt skönt när man kommer hem och det bara är vi tre hemma. Uppfatta mig rätt familj och vänner där ute! 
 
Vi har haft en kul helg med Stefan och Erika som bestått av shopping, mat, godis, så mycket bättre, x-factor, spel, mm. Jag har köpt mig en vinterjacka som jag säkert kommer lägga upp här inom kort. Sen har jag även köpt ett spel till xboxet, inte vilket spel som helst utan "Your Shape."  Ett fitnesspel till xbox kinect. Det verkar sjukt bra och hur skönt är det inte att kunna vara hemma och träna samtidigt som någon står och tjatar på mig på tvn? Vi får se om jag tycker att det är så bra som det verkar. Kommer testa det ikväll eller imorgon så efter de kan ni få svar på om det är något att ha. 

Kommentarer
Mamma säger:

Vad kul att ni har träffats i helgen, mina fina.

2012-11-11 | 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback