Hej mitt vinterland!

Nu har snön lagt sig ner över Gävle och den verkar inte försvinna i första taget. Det har varit snöstorm hela dagen och då menar jag s n ö s t o r m ! Gävle är ett riktigt blåshål där det ytterst sällan är vindstilla. På sommaren kan det vara ganska skönt med lite vindpustar som svalkar mig men på vintern är det riktigt kallt när vinden kastar upp snöflingorna rakt i anstiktet. Morgonpromenaden var iallafall väldigt uppskattad av min fyrbenta vän, hon fullkomligt älskar snön! Att köra ner nosen och halva ansiktet i snön och sedan springa full fart framåt verkar vara väldigt roligt. Jag borde testa de? Hur som helst är det underbart att se Svea så glad och sprallig, så lycklig! Love it! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback