Helgen!

Helgen är förbi och om några timmar är det solsidan samt Helenius hörna. Hemtentan är inskickad och jag är ledig! Vilket bra slut på veckan va? Inte nog med de, jag har varit i sthlm över helgen och myst med mina familjer! Gillart. I fredags åkte jag först hem till mamma och umgicks med "mamma-familjen" och därefter åkte jag in till stan och åt middag med mina barndomskompisar Melina och Annica samt deras pojkvänner och avslutade sedan kvällen hemma hos Tommys mamma. Igår åkte jag hem till pappa ganska tidigt och gick runt lite i Huddinge Centrum, åt middag med min "pappa-familj" samt Tommys pappa innan vi åkte in till Cirkus för att se Tomas Ledin! Hans show var riktigt bra. Idag gick jag en promenad med Mikaela och hennes hund innan vi åkte hem till Gävle. Så har min helg varit och nu är som sagt även hemtentan inskickad. Jag hoppas att även denna tenta går vägen. 
 
Klumpig som jag är glömde jag återigen minneskortet till min kamera hemma, därav är bilderna endast tagna med min halvtaskiga iphonekamera. Bättre än ingenting! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback