Morr..

Ännu en dag har snart passerat. T går i skolan hela dagarna och jag sitter hemma och försöker motivera mig själv till att läsa den engelska boken men det går sådär. Alla som jag pratat med har panik och ångest över den här kursen. Vi förstår liksom inte vår lärare och läraren verkar inte förstå oss heller. Den enda dialogen vi har med honom är via mail, hur bra låter de? Som gjort för missförstånd. Distans är värdelöst! Litteraturvetenskap är värdelöst. Jag tog mig iallafall till biblioteket idag tillsammans med Sofia för att låna en klassiker. Heart of darkness lånade jag. Hittills har jag läst 10 sidor och den är kanontråkig. Jag har även beställt hem Hamlet som ännu inte kommit. Jag är iallafall sjukt trött på att den här utbildningen redan. Ständigt frågetecken och ovisshet! Det var dit jag ville komma med det här inlägget. Depp.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback