Sjukstugan.

 
Jaha, då har sjukdomen som jag fruktar allra mest hälsat på oss i det här huset, magsjuka. Både jag och T åkte på de i måndagskväll, blää! Antar att det var någon vänlig, generös själ som delade med sig av sjukdomen på tåget hem eller så, tackar och bockar.. not! Men nu är vi förhoppningsvis friska. Jag hoppas innerligt att det dröjer lång tid innan vi åker på de igen. Som tur var kände sig Tommy piggare igår så Svea fick sina promenader iallafall medan jag låg nedbäddad i soffan med feber. Hon har varit så sjukt duktig våran hund. Jag är så imponerad över henne. Hon har varit så lugn här hemma och gått fram till oss när vi legat i soffan och lagt huvudet på soffan, tittat på oss med världens finaste ögon, slickat lite på oss och bara funnits där. Vår underbara hund! Hon är världens bästa hund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback