5 dagar till flytt!

Nu har vi precis kommit hem från dagens äventyr.
Det började med att vi åkte till Sturebadet i Haga och tog oss en varsin behandling. Detta fick jag av T i födelsedagspresent men jag är inte den snabbaste på att utnyttja mina presentkort.
Det var iallafall jätteskönt med massage och skrubbning.
Sen åkte vi vidare till Tommys far för att äta middag med honom en sista gång innan vi flyttar.

Vet ni vad jag blir rätt så arg på?
Att fotbollsspelare i världen tjänar så sjukt mycket pengar! Det är inte bara fotbollsspelare men som exempel. Folk handlar med spelare för flera miljoner medan en stor del av världens befolkning inte ens har råd med mat! Människor svälter ihjäl medan exempelvis fotbollsspelare har lyxvillor lite överallt, kör runt i dom allra dyraste och flottaste bilarna och ändå har hur mycket pengar som helst över! Är det inte något fel på världen när det är så? Spelarna kommer inte ens kunna göra av med alla pengar innan dom dör. Som tur är skänker många kända och rika människor pengar till olika fonder och behövande runt om i världen men jag tycker ändå att det är helt sjukt!

Det var väl ungefär de jag hade att säga för dagen. På återseende!


Bjuder på en otroligt vacker bild på mig och min man från Sveg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback