Dag 3.

Jaha då var jag ensam i lägenheten och kommer så vara en del närmsta veckorna. Det måste jag erkänna är väldigt segt när vi precis flyttat till en helt ny stad där jag inte känner någon. Men men, det får gå.
Idag hade jag tänkt att packa upp lite till, gå till centrum och kolla runt lite och kanske träna. Tommy kommer nog inte hem så sent idag eftersom det bara var upprop och lite olika genomgångar av nollningen och kommande termin (antar jag). Vårat hem ser fortfarande ut som ett enda kaos men det blir bättre och bättre.

Jag känner att dagarna skulle bli så mycket roligare med en hund! Åh vad tusan, jag vill veta hur jag kommer jobba och hur Tommys schema komemr se ut nu nu nu! Så vi kanske kan pussla ihop det om jag inte får mer en några dagar i veckan. Vet att T inte går med på hund ännu men det skulle vara så bra för min del!

Dessutom såg det himla bra ut när Ronja var här i lägenheten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback