Dag 5

Träningen igår gick inge vidare. Laget är riktigt bra, jag har inte tränar ordentligt på ett år och det hade regnat så det var grymt halt. Men det kan ju bara bli bättre. Nästa vecka är det träning måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Fullt upp med andra ord. Tommy har gått iväg på sin nollning och om två timmar ska jag gå och möta mammi :)


Såhär måste T se ut, alltså pannband och slips! Annars blir det poängavdrag, hårda bud i Gävle!

Jag har glömt att visa vårat salt- och peppearkar. Två styckna bullterrier!
Jag har blivit jättesugen på en Mini Bull Terrier! Dessutom är verkar dom riktigt roliga och charmiga.
Förra julen var jag på stockholmsmässan och såg dom för första gången på riktigt. Jag vart störtkär men jag glömde snabbt bort dom för jag fick höra att dom inte var nå fina. Men om jag tycker att dom är söta och charmiga borde jag inte lyssna på vad andra tycker. Självklart ska jag och T vara överens men inget annat spelar någon roll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback