Dag 8

Sitter fortfarande och njuter av att gårdagen var så bra!
Vi tog en myspromenad, kollade pirates of the caribbean och njöt av att vara lediga tillsammans. Bra dag!
Idag följde jag med T när han skulle leta reda på en fiskare vid gavleån för det är nämligen så att han har i uppdrag att leta reda på en fiskare vid gavleån och ta ett kort på honom när han håller i en fisk. Tyvärr såg vi inte en enda fiskare men mysigt var det iallafall och nu är T iväg och kör summergames, vad de nu innebär..

Själv hade jag tänkt att sätta upp gardinerna idag för det ser förbannat tråkigt ut att inte ha nå gardiner alls. Sen tänkte jag även handtvätta våra kläder eftersom tvättmaskinen inte är inkopplad ännu och vi tyvärr inte har tillgång till tvättstugan, segt! Men kläderna måste bli rena! 
Ikväll är det förstås träning med Huge, andra träningen och jag har hört att vi bl a ska hoppa i läktarens trappor.. Vi får väl se om jag lever när jag kommer hem!


Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback