Dag 9

Jag tror inte jag har nämnt att detta är en hundtät stad?
Det kryllar av hundar! Bara de säger att detta är en stad för mig. När jag gick förbi wayne´s coffee låg det två hundar vid uteserveringen plus att det gick förbi en hund just där. Man möter hundar överallt och jag ÄLSKAR det! Det är inte heller så att alla är av ungefär samma ras, det är så många olika raser. Detta gillar jag starkt och jag längtar så tills vi kan köpa hund! Det svåraste kommer vara att välja ras för ena dagen vill jag ha en bullterrier medan jag vill ha en shetlands sheepdog andra dagen. Hur ska man kunna välja ras?! Det är visserligen inte aktuellt ännu men jag hoppas att det kommer bli aktuellt inom kort!

Träningsvärken sitter i och dagens träning kommer att bli tung till en början.
Har lite planer på att eventuellt gå och sola samt gå och shoppa men jag vet inte riktigt om jag gör något av det. Det kan bli så att det blir en hemmadag för lägenheten behövs fortsätta fixas.


Kommentarer
Mamma säger:

Vilka sötnosar! Kram, mamma.

2011-08-31 | 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback