IK Huge

Jaha då har dag 3 passerat.
Det har tyvärr inte varit någon bra dag. För dom som inte vet de så hatar jag att vara hemma själv. Inte för att jag är rädd utan för att jag är social. Nu i två veckor framöver kommer jag vara ensam nästan varje dag och varje kväll. Det kommer bli så sjukt segt! Speciellt när jag inte känner någon och det är en helt ny stad. Jag vill bara att det ska bli vardag, Tommy går i som skolan vanligt och jag jobbar. Nu är det långt ifrån så. Tommy har nollning hela dagarna och varje kväll är det fest.
Men detta ska klaras av oavsett vad!
Ikväll var jag och tittade på ett div 2 lag, IK Huge, som jag har bestämt mig för att börja spela i.
Imorgon ska jag alltså träna med dom och det ska bli skönt! Dock lite nervöst för jag har inte spelat fotboll på riktigt länge! Men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback