Rubrik var det ja..

Tommy var och hämtade ut sina glasögon idag. Han är ju en sådan kille som passar i det mesta. Han passar i hatt, han passar i keps, han passar i glajjer och ja, han passar i det mesta.

Det har börjat bli två inlägg per dag nu, jag är alltså rätt så uttråkad. Mannen är iväg på fest som vanligt och jag sitter hemma och tittar på Cesar.
Träningarna går bättre och bättre men jag har aldrig någonsin spelat i ett sånt här bra lag som håller sån klass och sen har jag inte heller tränat på ett år, rätt bra kombination va? Det känns iallafall i kroppen och jag gillar de!
Vad är då skillnaden på detta lag och dom tidigare lag jag spelat i?
Jo det är ett helt annat tempo, skotten är sjukt mycket hårdare och placeringar av skott är klockrena. Detta är alltså ett lag som är påväg upp i div 1, divisionen under allsvenskan så dom ska hålla sådan klass men det är grymt ovant för min del.

Imorgon kommer förresten VVS-killarna och kopplar in våran tvättmaskin, jippi!! Slipper handtvätta mer nu :)  

Min snygging!


Kommentarer
fdhc säger:

Bättre lag, sämre tränare...;)

2011-08-31 | 09:35:53
Mia säger:

Snyggt! Måste kännas skönt att se bra och slippa huvudvärk.Ha det gott. Kram Mia

2011-08-31 | 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback