Sista kvällen i lägenheten!

Nu är vi snart helt klara med städningen. Mammorna har gått och det är bara lite småsaker kvar att göra.
Imorse smsade vi våran hyresvärd och berättade när vi skulle komma ungefär osv. Han var otroligt seg på att svara och när jag och mamma gick för att äta lunch på subway hade han fortfarande inte svarat!
Detta oroade mig sjukt mycket och jag kände en klump i magen av att det här kanske skiter sig!
Men så när vi kom hem igen hade han hört av sig till T.
Ja vad sa han då?

"Vi kommer inte in i lägenheten förrän på onsdag."
Jösses vad arg jag blev! Både Bitte och Tommy sa att hyresvärden inte godkände att vi flyttade in förrän på onsdag och jag höll på att koka! Vi hade ju förfan bestämt flyttdatum den 22!
Tillslut kunde varken Bitte eller Tommy hålla sig längre, det var alltså ett skämt men ojoj så arg jag blev innan jag fattade att det var ett skämt.

Soffan och allt är nerskruvat så kvällen kommer vi tillbringa på SF Sergel.


Mammorna städar och vi chillar :)



Kommentarer
peter säger:

kör försiktigt lycklig resa

2011-08-22 | 10:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback