Dag 4

Idag är det lite bättre!
Kanske för att Tommy började lite senare än igår. Träffade även en gammal fotbollskompis som går i Tommy klass. Tycker att det är mycket trevligt att dom går i samma klass. Tommy kom även hem en kortis och åt vilket var jättemysigt. 
Ikväll är det träning med Huge vilket ska bli jättespännande och skönt att få göra någonting annat än att gå runt i lägenheten. Jag är dock lite orolig för hur det ska gå för mina naglar. Det låter superduper larvigt men det gör faktiskt grymt ont att få något hårt mot naglarna. Det känns ju också lite sådär att säga första träningen att jag har ont i naglarna.. (har ju lösnaglar)

Imorgon kommer mamma upp! Så himla skönt att få sällskap imorgon och på lördag. Vi ska göra stan och så ska jag visa henne runt lite!

Var och indhandlade en vas med pinnar i för att göra bokhyllan lite mindre tråkig. Den ser dock lite larvig ut men de kan nog bli bra!


Kommentarer
Bitte säger:

Hej Sandra!

Va bra att mamsen kommer o gör dej sällskap,förstår att det blir långsamt för dej.

Kram från Bitte

2011-08-25 | 23:00:56
Sandra säger:

Ja det ska bli jätteskönt! Då hoppas jag att Tommy inte går runt och har dåligt samvete heller för de ska han inte ha!

Kram

2011-08-26 | 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback