Hundsnack!

Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om hur missnöjd jag är över mitt jobb men hur kul är det för er att läsa det? Inte kul alls så istället ska jag ta de posititva delarna av mitt liv.

Det känns superhärligt att ha Yatzie här och de tycker även Tommy.
Det enda problemet är att hon ylar så fort vi går hemifrån och kan så göra tills vi kommer hem vilket är ett stort problem. Det resulterar tyvärr i att T åker hem med henne till Sthlm på Onsdag.
Vi har iallafall kommit fram till att hund faktiskt passar oss nu när vi har landat i Gävle och allt har lugnat ner sig. De som var problem förut har vi hittat lösningar på. Nu gäller det bara att spara så vi kan köpa hund till sommaren (om vi fortfarande känner att det funkar).

Tommy satt till och med och läste i min Shar Peibok och vart riktigt sugen på att skaffa en sån (ni vet en sån där skrynkelhund som finns på många vykort).




Lilla Yatzie ser inte bara ut som en varg, hon ylar också som en varg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback