Lite att se fram emot!

Den här veckan är det jobb tis-fredag vilket jag tycker är ganska segt. Bortskämd som jag är jobbar jag vanligtvis inte så många dagar i rad utan en dags ledighet men så är det nu och det känns verkligen som en evighet till nästa ledighet.
Något som får mig att stå ut är att jag vet att pappa, Lena och Ronja kommer upp på fredag och sover över till lördag! Det ska bli superduper mysigt!
Sen på lördag kommer Bitte (Tommys mamma), Stina (Tommys syster) och C-J! Himla, himla kul! Dessutom så kommer Yatzie med pappa och Lena på fredag och henne ska vi få ha enda till jul! Vilken lyckost jag är :)
Jag lovar att ta hand om henne Stina!

Det kommer bli ett prov på (läs påminnelse) om vi kan/inte skaffa hund. Senast vi hade Ronja en vecka kändes det som vi inte hade tiden men vem vet? Nu har vi landat i Gävle ordentligt och bor dessutom 17kvm större än tidigare.

Söta söta söta Yatzie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback