En söndag utan ångest!

Ja, gissa varför? Jo för jag har jobbat HELA helgen. Jag hade visserligen min helg torsdag och fredag men det är så tråkigt att ha helg när alla andra inte har helg om ni förstår vad jag menar.
Hur som helst så åt vi ute igår tillsammans med Tommys släkt och sedan drog jag och T vidare till Therese och Emil för att sedan dra till heartbreak för lite mer fest. Tur att jag började 12 idag. Inte för att jag var bakis utan för att vara uppe sent och dricka två kvällar i rad är inget jag är van vid precis.

Som ni säkert förstått kommer detta även vara en blogg om mina marsvin och nu kommer lite bilder och en video!


Luna visade för första gången (som jag sett) dominans mot Wilda. Hon kurrar och "vaggar" runt henne.

Kommentarer
terra säger:

Åhh vilka tjusiga öronhängen fröken har! ;) det värmer att du fortfarande använder dem även fast vi ej kan kontrollera dig haha

Saknar dig, kom hem och festa med oss snart med! Jag och Kalle ska ha fest nästa helg dvs 22/10, med vintertema. Vore underbart om du kom då ;)

2011-10-12 | 21:07:53
Bloggadress: http://lterral.blogspot.com
Mamma säger:

Vilka jättefina bilder på gullisarna.Ska bli kul att se dom snart.Ja,du verkar ha fullt upp i G Sandra. Kul för er båda att ni verkar trivas så bra. Många kramar,mamma o Pär.

2011-10-18 | 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback