Latmask!

Den här dagen har varit väldigt lång. Tack för att vi ställde tillbaka klockorna just i natt för som sagt, min lediga söndag har varit lång. Jag och T har hunnit beställa dyra möbler på ikea samt packat! Nu har vi inte mycket kvar i lägenheten längre och T håller fortfarande på att plocka. Jag tröttnade ur för längesen och sitter nu med mina små i knät och kollar reprisen från idol, vissa har det bra! Stackars käre pokjvän, han har nog ledsnat ut på mig..
Iallafall så har det gått några dagar sen jag bloggade senast men det är inte särskilt mycket nytt som hänt. Vi har ioförsig fått gokänt från föreningen så på tisdag ska jag och T till banken tillsammans med han som vi ska köpa lägenheten av för att få lånet och betala honom. Jösses vad vi är kommer bli fattiga!
Ikväll är det en sån där riktig myssöndagskväll för det är herr Gustavsson, Time out och Beck! Som jag har längtat efter att det ska gå en sån mysläskig serie!


Min duktiga pojkvän som packar medan jag latar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback