Spännande dagar!

Det har hänt mycket senaste dygnen.
Vi har fått lånelöfte och vi har precis varit med om våran första budgivning som var riktigt spännande!
Det var 8 styckna som deltog och 5 styckna hoppade av i första omgången.
Tyvärr gick den lägenheten långt över de pris vi hade tänkt oss.
Nu är det nya tag för klockan 13 är det ny budgivning och kl 17 ska vi på två visningar. Hej o hå vad vi samlar på oss vuxenpoäng! Helt plötsligt vart livet himla spännande och det känns som att jag har något att jobba för när jag går till jobbet - lån och lägenhet.

Igår var Therese, Emil, Tim och Jonathan här. Grabbarna satt och spelade tv-spel så jag och Therese delade på en flaska vin och firade helgen!
Ikväll ska vi som sagt på två visningar och sedan iväg till Therese och Emil. 
Just nu lever jag ett väldigt roligt och spännande liv! Förutom när jag är på jobbet förstås men nu är jag ledig så nu är livet på topp!


Från i fredags när vi var hemma hos T och E. Mycket trevlig kväll och det kommer det bli ikväll också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback