Uppdatering, äntligen!

Det är ju uselt hur jag sköter bloggen!
Iallafall så väntar vi just nu bara på att föreningen ska godkänna oss, sen är lägenheten våran! Hur skönt som helst. Trots denna lycka har jag ändå något som ligger och tynger ner mina axlar, julen.. Det är så värdelöst i år tycker jag! Kanske för att jag hade fått förhoppningar av att kunna tillbringa några dagar i Stockholm eftersom jag vart tillfrågad om jag ville ta några extra lediga dagar runt jul (pågrund av att jag har familjen i sthlm) men så när julschemat dök upp så visade det sig att jag endast är ledig julafton och juldagen. Det blir alltså en enda stress. Jag jobbar dessutom till 20.00 dagen innan julafton. Hoppas verkligen att jag får sluta tidigare och ta ett hyfsat tidigt tåg, annars struntar jag tamefan i julafton. Ja, det är väl så det känns men så kommer det inte bli såklart.

Hur som helst så har jag gymmat för andra gången här i Gävle och för femte (?) gången i mitt liv!
Nu jäklar ska jag bli snygg, höhö!
Tränade nästan hela kroppen så jag kommer nog känna mig lagom mör imorgon när det är jobb 09:50-21:10. LÅNG dag och ångesten smyger sig på. Längtar så tills det är morgonkväll, ca 21:15! Jag kommer vara så lycklig över att den kvällen är över.

Det vart ett litet deppinlägg vilket det inte varit på ett bra tag nu så det är väl helt enkelt dags för de!

Massa massa bilder på tösarna :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback