Uppdatering!

Det är sjukt dålig uppdatering på den här sidan och det ber jag om ursäkt för men för er som följde min tidigare blogg vart det fler inlägg när jag var ledig och färre när jag jobbade. Likaså är det här, när jag jobbar orkar jag inte lägga ner min lediga tid här eftersom det inte blir så mycket tid hemma. Dessutom har jag skaffat två små liv som jag har ansvar för. Men men, nu är jag ledig och kommer så vara imorgon också! Sen är det jobba 6 dagar i rad vilket är helsämst!

Vi har haft besök i några timmar av som vanligt Emil och Therese men även två till! Nu har allihopa gått hem och vi ska ta ännu en myskväll framför Tvn, förmodligen framför fifa.

En viktigt grej som jag inte skrivit här eftersom jag uppdaterar så dåligt är att jag har varit på fest med jobbet.
Flanör (gallerian som intersport ligger i heter så) fyllde 40 år i lördags och detta firades med en massa erbjudanden för kunderna och en stor fest för oss som jobbar i Flanör!
Det var väldigt trevligt att träffa mina kollegor utanför jobber och lära känna dom som civila personer och inte som säljare!
Jag hoppas på att det blir fler personalfester inom kort så jag kan få lära känna dom ännu bättre!

Till helgen kommer familjen Hydén/Skoglund upp till lilla Gävle.
Äntligen kommer dom upp och får se hur vi har det :-) Dock jobbar jag både lördag och söndag men lite hinner jag allt träffa dom! Så även fast jag har många arbetsdagar framför mig ser jag iallafall fram emot helgen, trots jobb!

Luna åker på stryk av gurkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback