Dag 13, grymt nöjd tjej!

Nu är livet så j*vla bra! Nu är jag så himla glad!sitter för tillfället på tåget påväg mot sundsvall och min man sitter bredvid, min nollningskung. Han blev utsedd till nollningens kung igår och gissa om han blev glad?! Aldrig sett en gladare kille, haha :)nu är det är det äntligen dags att vända den tråkiga trenden till nått bra och de har jag gett mig fan på. Ikväll är det 50-årsfest, träffa moster, ingifta morbror, kusiner, mamma, storebror och ja, folk jag tycker om. Saken blir ju inte sämre för att Tommy är med. Trots att han är sliten följer han med, vilken kille! På måndag kommer pappa upp med Ronja som ska vara hos oss hela veckan, lycka! Om hon hade varit med från början hade dom här två veckorna inte varit lika jobbiga. Nu är dom här veckorna iallafall förbi och vi kan börja återgå till en vardag vilket jag tycker är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback