Det går framåt!

Det här är en sjukt skön lördag tycker jag. Vi har inte alls gjort särskilt mycket, bara städat lägenheten, annars har vi bara tagit det lugnt! Så himla skönt.

Ni får tåla att det blir en hel del marsvinssnack och bilder för det här är ju faktiskt mina bebisar.
Dom är iallafall väldigt mycket tamare nu än vad dom var när jag köpte dom. Igår låg dom och mös på kudden (bild 1) hela kvällen medan vi hade Therese, Emil och Tim här, dom är inte ett dugg blygare idag och dom pratar som aldrig förr! :)



Den här bilden är så sjukt rolig! Det var inte så att jag bar dit henne utan hon gick dit av sig själv och även fast jag bar bort henne från datorn ifall hon skulle göra ifrån sig på den gick hon genast tillbaka och kollade in sig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback