Fullt upp!

Då har jag äntligen ett jobb.
"äntligen ett jobb" var inte vad jag sa dom första två timmarna igår för jag hade världens ångest men nu har jag och chefen kommit överens om han ska försöka fixa så att jag kan jobba 3 dagar i och så självklart varannan helg. Detta tycker jag låter som en bra deal så jag hoppas verkligen att det blir så.

Igår var det utgång med Tommys gäng vilket var jättetrevligt! Vi var först någonstans i Sätra och sedan åkte vi vidare tillbaka till stan, till Heartbreak.
Vi var som jag skrev i tidigare inlägg även ute i torsdags, då på interpool.

Snart väntas storhandling med Therese och Emil och sen en lugn hemmakväll, skönt! Orkar inte skriva så mycket idag för det vart sent igår och jag känner att en förkylning är på gång som Tommy har delat med sig av!

Förresten bara en sak.. Nu har Ronja åkt hem och jag har tyvärr insett att hund inte passar oss just nu och kommer inte göra förrän vi båda pluggat klart och flyttar till hus/rashus. Hund i lägenhet känns inge kul, speciellt inte i en liten lägenhet. Tråkigt men sant.

Kommentarer
mamma säger:

Klok insikt. kram, mamma.

2011-09-21 | 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback