Gillar Gävle!

Nu börjar dagarna rulla på som vanligt nästan här i Gävle. Jag har ju iof inte jobbat någonting men ändå! Igår satt jag halva dagen (kändes det som) med att försöka få igång vårat bredband men vi har lyckats byta lösenord som vi inte kommer på vad det är för något så det går alltså inge vidare, smarta vi har!
Sen på kvällen kom Therese och Emil hit och kollade på Idol och film med oss och idag har jag ungefär endast hunnit lunchat med Therese och snart ska vi gå till Oleary´s för att se Milan-Barcelona.
Det är två lediga dagar till innan jag ska jobba, bäst att ta vara på dom!!
Som sagt det är lättare att njuta nu när jag vet att jag inte kommer vara ledig så länge till och det finns hopp för mig här i Gävle :)


 


Tommy jag och Therese från i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback