Måndag

Jag har fått bloggtorka men jag ska försöka skriva lite iallafall.
Igår var det fyra timmars jobb. Det absolut skönaste med att intersport i Gävle är att vi bara har öppet 12-16 på söndagar! Det är svårslaget :)
När jag kom hem hade Tommy en kompis hemma och så småningom kom Therese och Emil hit också. Det vart idol och I am legend.
Idag är jag ledig och sen är det jobb tis, ons, tors och fre så de gäller att ta vara på den här dagen fullt ut! T är i skolan och jag tar hand om mina små varelser och försöker få dom att vänja sig vid att jag inte är så farlig. Jag har även hunnit att köpa en inhängnad och en "toalett" till dom så att dom inte kissar och bajsar överallt! Vi får väl se hur det går med det där.
Idag känns det verkligen (!!) som höst! Buu vilket väder, fast å andra sidan kan jag sitta inne och kura utan att känna att jag egentligen borde vara ute.
Ha en fortsatt skön måndag så ska jag också ha det!

Bjuder på två sköna sommarbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback