Provjobb imorgon!

Jag börjar tycka att det är riktigt skönt att vara ledig nu när Ronja är här och T kommer hem tidigt men imorn är det slut med detta för då är det nämligen dags för provjobb på intersport. Känner väl sådär inför detta men det ska nog gå bra. Jag och Ronja tog en riktigt lång och mysig promenad idag i bolongeparken (?) om det nu stavas så, mötte upp Tommy vid skolan och gick hemåt. På hemvägen mötte vi två ekorrungar och Ronja vart helt tokig! Vad gör då en av ungarna? Jo springer rakt emot oss och stannar högst en meter från Ronja då den förmodligen inser att den står öga mot öga med en hund! Smart..
Ikväll är det en liten utgång som gäller, en väldigt liten sådan eftersom det kommer bli en lång dag imorgon som också kommer sluta med utgång.
Jag trivs bättre och bättre i Gävle!





Vad är det för spännande Ronja ser i Gavleån? Jo, en sten som skulle kunna vara ett djur om har ordentligt med fanatasi vilket Ronja verkar ha..


Jag har nog inte nämnt de men i tisdags gick jag och gjorde blonda slingor tvärs över gatan.
Är riktigt nöjd och hon hade dessutom en hund och var hundtokig! Dock mycket äldre än mig men lika trevligt för de!


Kommentarer
mamma säger:

Hej gumsan! vad roligt att ni fyra ska ut ikväll och att du börjar trivas bättre och bättre. Hann inte ringa innan ni gick ut. skickar mycket eneergi till dig inför imorgon. De ska vara glada att de får ha en så bra och trevlig tjej i sin butik imorgon, så det så. stor kram, mamma. hälsa Tompa.

2011-09-08 | 21:35:58
fdhc säger:

Lycka till på "nya" jobbet.

2011-09-09 | 13:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback