Slappardag!

Halojsan allihopa!

Den här dagen har varit en riktig slappardag. Vi sov länge och har tillbringat den största delen av dagen i soffan. Fast vi var faktiskt hurtiga och gick iväg till centrum direkt efter frukost för att jag skulle kolla hur jag kommer jobba nu i september och T hörde sig för varför hans X-box inte kunde göra någon uppdatering för att kunna spela NHL12. Detta resulterade i att han köpte ett helt nytt X-box!

Sen tillbringade vi som sagt dagen i soffan, T spelade NHL och jag spelade på datan.
Klockan 18.30 var det dags för bio tillsammans med Emil och Therese. Det vart Jägarna 2, en bra film men något uttdragen. Nu är det återigen slappa i soffan! Jobbiga dagar jag har :) Men nu när jag vet att jag snart kommer att sätta igång med jobb igen är det lättare att njuta av ledighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback