Snart fredag!

Visst är det lite lyx att sitta i soffan och kolla på nyhetsmorgon i lugn och ro med marsvinen i knät innan jobbet?
Det är precis vad jag gör nu.
Jag skulle så gärna vilja sitta här hela dagen men så funkar det inte tyvärr.
Det går otroligt segt på jobbet, så segt att jag snart klättrar på väggarna. Vi har otroligt lite kunder, jag får inte lämna kassan och jag ser knappt skymten av mina kollegor på 8 timmar!
Riktigt riktigt segt.
Den här veckan har jag jobbat mer än vad jag egentligen ska vilken är skönt att veta. I oktober drar det igång med mitt riktigt schema - mindre tider! 

Ikväll har jag "ensam tid" och tänk att jag förstår verkligen inte att alla säger att det är så skönt med ensamn tid. Jag hatar det! T ska nämligen ut på krogen ikväll och jag vill så gärna tycka att det är skönt med egen tid men hur lär man sig att  tycka om de? Jag vill jättegärna lära mig :)
Nu ska jag gosa lite med småttingarna sista tiden innan jag ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback