Dag 11

Så var vi inne på 11 dagen här i Gävle.
Det känns segt även idag men förhoppningsvis kommer T hem om några timmar och är hemma hela kvällen, vilken lyx för min del!

Det är säkert flera som undrar varför jag inte jobbar på intersport på dagarna. Fick jag inget jobb där? Svaret är att chefen har vart på semester sen vi flyttade hit (tajming va?) så jag har inte fått tag på honom. Han ska vara tillbaka imorgon men än så länge har jag ingen aning om hur många timmar jag får, om jag ens får några timmar. Han sa till mig när vi var och hälsade på i Gävle för drygt en månad sedan att jag skulle få jobb men han visste inte då hur mycket jag skulle få jobba eftersom han inte hade börjat göra schemat för hösten. Det som är oroväckande är att han inte svarat på mina mail. Jag hoppas att jag får svar imorgon så jag kan börja planera och strukturera upp mitt liv igen efter dom här sjukt jobbiga veckorna som varit.
Om jag inte får så många timmar i veckan men iallafall några stycken har jag planer på att starta ett hundrastningsföretag så jag är sysselsatt och så får jag äntligen jobba med något jag brinner för. Tyvärr tjänar man inte så mycket pengar på detta så det är ett perfekt komplement till intersport om jag bara får t ex helger.
Vi får helt enkelt se vad som händer imorgon.


Från när vi var och hälsade på i Gävle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback