Dag 12

Åh precis när jag skulle börja lägga upp bilder så råkade jag klicka ner fönstert och allt som jag skrivit försvann men hur som helst..
Äntligen är dom här jobbiga veckorna över. Ska iofs inte ropa hej ännu eftersom Tommy just drog iväg på finsittningen, den slutgiltiga middagen och festen för denna n0llning. Men jag ska nog överleva den sista kvällen också och imorgon drar han och jag till sundsvall för att fira moster och hennes sambo som båda två fyller 50. 

Tommy var här och förade med sina klasskompisar innan dom gick. Ett riktigt trevligt gäng som jag tror att även jag kommer att umgås med. Dom ville till och med att jag skulle hänga med ut på torsdag, kors i taket börjar det vända nu?! Jag hoppas det!

Idag har jag äntligen varit på intervju på intersport men chefen hade tyvärr glömt bort/gått iväg på ett ärende när vi skulle träffas klockan 11 så när ingen visste vart han var och han inte svarade på telefonen beslöt jag mig tillslut för att, besviken, gå hem (efter att ha väntat en halvtimme). 10 minuter efter att jag kommit hem ringde han och bad mig komma ner så det gjorde jag men jag tyckte inte alls att intervjun var nå bra, inte för att jag gjorde bort mig utan av andra anledningar. Jag ska iallafall dit och provjobba på fredag, provjobba! Jag har alltså ännu ingen aning om hur mycket jag kommer att få jobba. Det känns verkligen sådär men vi får se hur det går.

På måndag kör iallafall pappa upp Ronja hit till Gävle! Min pappa är världens snällaste! Även om T inte har lika mycket nästa vecka blir det ändå en hel del ensamhet när han har skola eller plugg med kompisar. Min efterlängtade och älskade vovve kommer hit!!


Hittade gamla bilder på ett gammalt USB-minne som jag tänkte bjussa på :)

En av våran mysiga filmkvällar. Vi sitter och tittar på skräckfilm (Wallander typ) och nån öpnnar dörren och tar kort. Lättskrämda flickor må jag säga! 

Mösspåtagningen

Mösspåtagningen

Mösspåtagningen, klassen tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback