Ledig men ändå inte

Gud vad jag inte vill jobba. Det är helt sjukt vilken ångest jag har att jag inte sökte försskolärare när Tommy sökte! Idag är jag ledig fast jag ska ändå in och jobba 18-21 för vi har "friskiskväll" alltså att alla medlemmar på friskis & svettis får 15 % på ett helt köp och det brukar tydligen vara kaos då.
Jag märkte redan igår att folk la undan sjukligt mycket tills ikväll!
Därför känner jag mig riktigt stressad på min lediga dag trots att jag inte börjar jobba förrän 18. Förmodligen ska jag, min man, Therese och Emil åka till Ikea i eftermiddag för dom ska handla en massa möbler och vi ska leta efter en lampa. Fram tills dess tänker jag slöa som sjutton! Inte alls anstränga mig mer än nödvändigt. Eventuellt gå och köpa ett hus till marsvinen som är lätt att lyfta på. Det huset dom har nu är så opraktiskt för jag måste lyfta på hela buren för att få lyfta på huset. Detta vart ett onitressant inlägg men en uppdatering iallafal :)


Jag vill inte åka till stockholm för jag trivs så här i Gävle men oj så jag saknar min familj.
Tänk vad lätt det var förut, det vara bara att åka över till huddinge eller västertorp så träffade jag dom. Nu är det lite skillnad. Jag tycker helt enkelt att min dom får flytta upp hit :)


Kommentarer
Far säger:

Vi saknar dig/er med, men det är inte långt mellan Gefle och storstan ;) Tack för den passade bilden på mig och Lena :)

2011-09-27 | 16:07:46
fdhc säger:

Hoppas allt är bra med er. Hur går det med fotbollen.? Underbar bild på kakan med fru, me like...:)

2011-09-29 | 09:17:33
Ex grannen säger:

och JAG saknar dig som sjutton!!

2011-09-29 | 21:49:49
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se/
Sandra säger:

Pappa: nä de är ju inte de men har man inte bil så åker man ju inte över en dag. när flyttar ni till gävle?

Hc: det blir som vanligt ingen fotboll när jag jobbar på intersport :( men den karriär jag hade tyckte jag var bra, 11-0.. ;)

Malmis: jag saknar dig också! Du får komma upp nånting :) hur går du i skolan? :)

2011-10-01 | 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback