Home Sweet Home

Nu är Ronja påväg hit!
Pappa kör som sagt upp henne hit och det är jag så himla tacksam över. Hon ska vara här hela veckan med oss och eftersom jag inte ska provjobba förräns på fredag så kan hon behövas här hemma hos oss. Sen får jag ju också prova på då hur det är att springa hem på lunchen och rasta vovvsingen.

Det vart en kortvisit till sundsvall och det var jätteskönt att träffa familjen och släkt efter dom här veckorna. Det var fest till sent in på natten och jag är så stolt över min mamma för hon höll ett sånt fint tal till sin syster att till och med jag blev tårögd i slutet! Haha, känslig?
Nu för tiden kan jag få tårar i ögonen hur lätt som helst!

Imorse när jag vaknade hörde jag av mig till komvux för att höra hur jag kan plugga upp Matte B.
Antingen kan jag läsa på distans utan lärarledda lektioner eller med lärarledda lektioner under hela nästa termin. Jag är inte helt hundra på vilket jag ska välja för när jag öppnade matteboken för en timme sen fick jag panik men efter ett tag lossnade en hel del. Jag får nog bolla lite med T när han kommer hem för jag vill ju bara vara klar med matten nu så jag kan läsa till lärare i vår!


Bilder från fekken 


Kommentarer
Mikaela säger:

va snygg du är sandra! :)

2011-09-29 | 21:51:42
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback