Blocket.se is the shit!

Idag har varit en riktigt skum dag då jag vart på världens sämsta humör.
Förmodligen för att vi åkt runt så mycket och nu är hemma och slappnar av. Sen inser jag också att jag saknar familjen hemma i sthlm så jag får nog ta och åka ner lite oftare än vad jag gjort hittills.
Förutom att jag bara varit allmänt seg och trött har vi varit och köpt en spegel i Andersberg. Det är ett gammalt fönster med spegelglas istället för vanligt glas.
Sen vart jag kär i Andersberg, alltså inte centrum utan villaområdet/radhusområdet.
Det var supermysigt område med liv och rörelse, där kan jag faktiskt tänka mig att bo om vi vill bo kvar i Gävle efter studietiderna.




Kommentarer
Therese säger:

vad fint det blev Sandra :) Skönt med lite nya grejer. Man blir ju alltid lite extra trött när man varit "hem" och rusat omkring. Ses imorgon! :)

2012-04-10 | 00:13:10
Anonym säger:

Tommy verkar veta sin plats :)

2012-04-10 | 09:48:31
Fanny säger:

hej jätte fin blogg du har kolla hjärna på minna bloggar



1. www.fdandtl.blogg.se

2. www.fanzzys.blogg.se

3. www.thenofa.blogg.se

Kram Fanny<3

2012-04-10 | 15:29:46
Bloggadress: http://fdandtl.blogg.se/
mamma säger:

Hejsan gumman!Jag kan tänka mig att det är lite bergodalbana i sinnet efter påskhelgen.Du är alltid mer än välkommen hem när du vill, vet du. jättefina grejer ni har köpt. Det är vackert med gamla möbler. bamsekram, mamma.

2012-04-13 | 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback