Imorgon fyller jag år!

Nu tänkte jag ta en paus i mitt pluggeri för jag har suttit ganska länge med matten. Vet ni varför? Jo för imorgon har jag delprov.
Vet ni vad som händer mer imorgon? JAG FYLLER ÅR! 22 barre! Inte för att det känns särskilt stort att jag fyller år imorgon men de låter lite mer vuxet (och tråkigare) att säg att jag är 22.
Så imorgon kommet båda mina bröder, Erika och så mamma förstås! Känns jäkligt kul att dom kommer upp hit för att fira mig :-)
Det svåra är ju att säga vad jag önskar mig för jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag önskar mig ett fotoalbum från både mor och far med bilder på min uppväxt.
Annars har jag ju de jag önskat mig i ALLA år, som stått överst på önskelistan varje år, en hund.
Jaja glöm inte att gratta mig imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback