Inte min morgon..

När jag vaknade låg Svea i sin korg och kollade på mig. Gick direkt till hallen för att sätta på mig skorna för jag vet hur kris det är för henne på morgonen. Strax kommer Svea tassandes efter mig och sätter sig och kissar vid ytterdörren, en STOR pöl! Precis innan jag ska lyfta upp henne för att gå ut.
Hämtar hushållsrullen för att torka. När jag har torkat upp allting och går och slänger pappret passar svea på att dra ut hela rullen, från hallen till vardagsrummet!
Ganska så irriterad rullar jag in pappret igen. Då märker jag att det är väldigt tyst i lägenheten, vart är Svea?
Tittar in i vardagsrummet och där står hon och SKITER!
Bra start på morgonen!
När vi kommit in från promenaden ska jag sätta mig och äta frukost, då passar S på att hoppa upp i soffan där hon inte får vara! Vad är det här?!

Jag tror att jag glömmer bort ibland att Svea endast är 4 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback