Onsdagen den 11 April

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jo jag ska jobba! Jobba en vardag! Jag kommer alltså ha en hel timmes lunch!
Det känns faktiskt kul att gå och jobba imorgon, speciellt när Bella också jobbar.
Sen är jag ledig fredag och så jobbar jag helgen, sen är det bara helger som vanligt igen om jag inte rycker in någon dag nästa vecka också. Som det känns nu är jag inte främmande för de eftersom jag har varit ledig två helger i rad, men det gäller ju att T är hemma så Svea inte är själv.
 
Jag har förresten skickat in mina val av program till hösten.
Först valde jag lågstadielärare men då vill de till att jag fixar matten.
Sen efter de valde jag Svensklärare upp till gymnasiet samt religion. Det var dom ämnerna som fanns i Gävle som var intressanta för min del. Håller tummarna för att dom programmen startar upp till hösten!
Sen efter de valde jag Förskolelärare, därefter ämneslärare för åk 7-9 (Svenska, samhällskunksap, Geografi och historia) i uppsala. Men jag vet inte om pendling fungerar eftersom vi har en hund men då får jag stå mitt kast, sist valde jag studie och yrkesvägldning i sthlm (distans).
Det blir en spännande sommar!


Fick ett ryck igår att rensa min garderob.
Välbehövligt må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback