Söndagen den 1/4

Har ni blivit lurade ännu?!
Det har inte jag och jag är värdelös på att luras för jag har verkligen inget pokerface så jag lär inte lura någon heller..

Då kan jag bocka av högskoleprovet från listan.
Det känns faktiskt väldigt bra att ha det gjort och jag är stolt över mig själv att jag har gjort de! Bra gjort Sandra! Nu får det gå som det går.
Efter provet igår var det lite party med jobbet. Vi började hemma hos Bella och fortsatte sedan på Slick (heartbreak), för att avsluta kvällen på Monrose. Riktigt kul kväll med härliga människor.

Idag gav Svea oss sovmorgon till 11.20, vad hände?! Har hon blivit tonåring? Sover till sent in på förmiddagen? Eller så kanske hon bara är väldigt bra på att anpassa sig.
Resten av dagen blir en lugn dag med lite hockey, kontoret och BigBrother hemma hos T och E i deras nya lägenhet.
Så otroligt skön söndag!
Det enda som var lite oskönt var att jag fick rensa avloppet i duschen idag för det blev totalstopp när jag duschade. Världens omysigaste lukt och fyfan vad äckligt!! :-/


På onsdag åker vi till Sthlm.
Först ska vi besöka min kära mor, bror och Pär.
Sen Tyresö några dagar och sen påskmiddag med Pappa, Lena, Ronja, Monica, Lasse, Johan, Pia och William.

BRA DAGAR VÄNTAR!


Kommentarer
Mamma säger:

Bra Jobbat Sandra som gjorde högskoleprovet. Vi längtar till onsdag. Snart kommer ni hit. Bamsekram från mamma, Pär och Edvin.

2012-04-01 | 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback