Tänk om..

Just nu står det 1-1 mellan Brynäs och skellefteå/AIK.
Om Brynäs vinner denna match går guldet till brynäs och gävle.
För ca 1 år sedan var vi i Karlstad och tittade på när Färjestad tog hem guldet. Då var vi inställda på att flytta till Karlstad, men det vart Gävle och de är jag väldigt glad för.
Det är närmre hem till Sthlm och om vi inte hade flyttat hit till Gävle hade jag inte haft en aning om dom härliga människorna jag lärt känna här.

Nu har den här jobbhelgen passerat och det är dags att fokusera väldigt mycket på matten den här veckan för på fredag är det matteprov igen. Det känns inge bra alls med matten men skam den som ger sig. Jag ska fullfölja matten hur svårt det än är. Då kan jag iallafall känna att jag försökt även om jag inte skulle lyckas.


Om vi hade flyttat till Karlstad hade vi aldrig haft den här sockertoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback