Tisdag 17 April

Idag har varit en väldigt bra dag för mig.
Jag hann med plugg, städa och Greys med Therese. Dock har jag ångest för matteprovet på fredag för det är så mycket jag inte förstår men det löser sig.
Valpkursen igår gick bra, vi fick äntligen något vi verkligen, verkligen, behöver träna på, nämligen att inte hoppa upp på våra gäster när dom kommer eller när vi möter någon utomhus.
Både jag och Svea var helt slut efter valpkursen och det märks på Svea att hon även idag varit lite tröttare än vad hon brukar. Skönt för min del för så hann jag med att plugga matte i lugn och ro.
Hade visst inte så mycket vettigt att skriva idag men jag kände ändå att det var dags för en uppdatering.

Hoppas ni inte tröttnat på bilder på Svea för här kommer en  till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback