Tisdag!

Äntligen har solen nått Gävle! Alldeles strax ska jag och Svea ut i friska luften och nosa runt i hundrastgården men först tänkte jag skriva lite.
Idag har vi hunnit med att gå till djuraffären och handlat en spårlina, tuggben och bajspåsar till Svea.
I Leksand kommer vi förmodligen vara ute en hel del på gården och innan Svea har lärt sig vart tomtgränsen går är det säkrast att sätta på henne en lina så vi enkelt kan stoppa henne när hon närmar sig gränsen.
Sen gjorde Svea nr 2, 2 gånger påvägen till djuraffären och jag hade endast med mig 1 påse.
Den andra gången hon gjorde 2.an var mitt på bron! Jösses vad pinsamt det var att inte kunna plocka upp de! Det vara bara till att handla med sig bajspåsar och plocka upp den fina lilla högen som hon lämnat på bron.
Sen har jag även hunnit med att plugga matte och tagit massa foton på Svea och mig :-)
Nu börjar lilltjejen bli uttråkad så det ät bäst att jag går, tjao!


Ps. Hon har börjar bli mycket bättre på att inte kissa inne. Snart kanske vi kan ta upp mattan till vardagsrummet! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback