torsdag

Igår hade vi fin besök utav Buddha (om han stavar så?) för T hade grupparbete här hemma och Buddhas husse Jonas var i Tommys grupp. Svea tyckte att det var jättekul att en hund kom hit men buddha tyckte nog att Svea var rätt så dryg.
Jag och Therese passade på att kolla några avsnitt av greys anatomy som jag har blivit helt kär i! Vill bara se mer och mer. Jag har aldrig följt greys anatomy förut så vi har börjat från säsong 1 och nu är vi på säsong 2, LOVE IT!
Idag har jag hittills pluggat matte och varit ute med Svea 2 ggr.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till stan för att luncha med Bella!



Lilla Buddha!


I tisdags tog vi upp mattan som Svea ÄLSKAR! Hon har kissat på mattan 4 ggr (tror jag) och älskar att bita i fransarna, hmm..

Igårkväll när vi skulle ta en promenad mötte vi en äldre variant av Svea! En kille från sthlm som var väldigt lik Svea i teckningen! Häftigt :-)


Kommentarer
Melina säger:

Ajdå, det var inte så bra att ta upp mattan med andra ord... :-)

Det kommer bli som med OTH Sandra... Du kommer inte kunna lämna tv:n när greys är på ;-)

2012-04-26 | 14:43:19
Mamma säger:

Roligt att läsa din blogg. Du skriver verkligen underhållande och roligt. Gulligaste Buddha jag har sett. Kram, gumman.

2012-04-26 | 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback