Kära Stockholm!

Under dom här dagarna som bloggen stått stilla har jag, T och Svea åkt runt bland våra familjer i stockholm och haft det sjukt bra! Jag orkar inte skriva om allting utan låter bilderna få tala.
Ni får ha överseende med att det blir mycket bilder på Svea!
 

Första stoppet jag och Svea gjorde var mitt gamla jobb där vi mötte upp Jessica och lilla söta Wilma medan T åkte hem till Tyresö.

Sen åkte jag och S till mamma och åt familjemiddag innan vi åkte vidare till Tyresö.

Svea vart rejält bortskämd med att få ligga i soffan.
Jag och T har något att jobba på nu..

Bus och lek i skogen vilket Svea älskade!

Sen åkte vi till Huddinge för att fira påskafton och mysa med min far, Lena och Ronja!

Modernt sällskapsspel, wordfeud! Pappa och Lena mot mig och Tommy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback