Fullspäckad dag!

Idag har jag och Tommy varit sjukt effektiva! Vi har gått igenom vårat källarförråd. Alltså alla kartonger (förutom julkartongen). För några veckor sedan var vi nere och letade efter någonting där nere i kartongerna och det var en enda röra. I minst tre kartonger fanns det en eller två skor som antingen var helt olika eller likadana. I dom kartongerna fanns det även lite annat smått och gott som egentligen inte hörde ihop utan som bara var nerslängda.
Nu har vi precis städat lägenheten och jag har även hunnit med en lunch på Java med Bella. Sa jag att vi varit effektiva? Klapp på axeln för de.
Nu ska jag snart åka och handla lite innan det blir en kvällis med Svea.
Ps. Imorgon ska jag jobba min nästsista dag på Intersport och min allra sista lördag, Jippi!  
 
När jag var sisådär 6-7 år hade jag glajjer. Klart som tusan Svea ville pröva dom!Eller? Det kanske var mer så att jag tyckte att hon såg så rolig ut i dom så jag bara var tvungen att knäppa ett kort på henne :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback