Hundsnack!

Då var det bara 4 dagar kvar innan jag tar lite semester. Nedräkningen har börjat! På måndag får jag även reda på om jag kommit in på ämneslärarprogrammet. Håll alla tummar ni har för min skull! Skänk mig en tanke på måndag :-)
Nu kom min fina med lite kakor. Jag är tydligen tillsammans med ett riktigt kakmonster, eller kanske en riktig gottegris, något sånt iallafall! Men jag gillart och jag tackar inte nej till sötsaker jag heller.
Vet inte vad det är men Svea har kommit i en period som hon skäller på allt möjligt när vi är ute och reser ragg, speciellt när det börjar mörkna, men hon är abolsut inte agressiv. Kan det vara spökåldern som stegrat? Det är iallafall lite drygt tycker jag. Men men, det går väl över de också om vi korrigerar henne. Eftersom jag aldrig haft en valp tidigare är allt nytt för mig. Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag läst i hundböcker om hur man ska göra. Det gäller istället att hitta en teknik som passar mig OCH Svea.
Jag är så glad att jag har min lilla gris!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback