Onsdag

Morsningkorsning!
Vad är det med den här sommaren egentligen? Sol och värme som man går runt och väntar på hela året och så blir det en riktig skitsommar! Men jag ska inte klaga. 2012 har gått min väg iallafall.
Jag och min man har förlovat oss, vi har köpt hund, jag ska börja plugga och livet flyter på riktigt bra! Då kan jag allt tåla en dålig sommar vad det gäller väder.
Idag har vi varit och STORhandlat! Två hela vagnar fyllde vi och igår fixade vi med bordplaceringen. Imorgon kommer Tommy hit och sen är det fullt upp fram till lördag. Kan passa på att avslöja att jag ska ha folkdräkt på mig på lördag, spännande! Det var ett tag sen jag hade något sådant. Provade dräkten igår och man blir faktiskt himla fin när man bär leksandsdräkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback