17 december 2012, en vecka kvar!


Idag drog Svea hem matkassen från affären för andra gången (bilden är från förra gången) och det känns så bra att blanda nytta med nöje och att få se Svea jobba! Då kan jag sätta mig i soffan med gott samvete. 

Nu är det bara en vecka kvar till julafton och fyra dagar kvar tills vi åker till Stockholm igen. Jag ser verkligen fram emot den här julen. Visst har jag sett fram emot alla jular men dem senaste åren har jag haft svårt att känna den där julstämningen. I år är det första gången på väldigt länge som jag verkligen känner julstämning och som jag känner mig förväntansfull. Inte förväntansfull på paketen utan att träffa familj och vänner! Sen har jag inte jobbat som in en tok enda fram till julafton utan jag har själv kunnat gå i butiker, handla julklappar i lugn och ro och bara myst igenom december (förutom hemtentan förstås). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback